فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

تاريخ پايان چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتبال و فينال جام حذفي اعلام شد.

 

طبق اعلام غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات ليگ، چهاردهمين دوره ليگ برتر اول خرداد سال 94 به پايان مي‌رسد و فينال مسابقات جام حذفي هم يک هفته بعد برگزار خواهد شد.

ليگ برتر از 9 مرداد سال جاري آغاز مي‌شود.

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 9:58 | نویسنده : حسین سلمانی |
برنامه اين رقابت‌ها را در ادامه مطلب ببینید



برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:برنامه لیگ برتر , فصل93-94, | 9:55 | نویسنده : حسین سلمانی |

پوشش رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در قالب برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی، رضایت مخاطبان فوتبال را به دنبال داشته است. 

رضایتی که طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته و البته بازتاب عمومی که در سطح جامعه داشته، به مراتب بیشتر از دوره‌های پیشین جام جهانی بوده است. حضور چشمگیر در نظرسنجی و مسابقات پیامکی مختلفی که در برنامه‌های ویژه جام جهانی برگزار شد، حکایت از این دارد که پخش ویژه برنامه‌ها، میلیون‌ها بیننده و شنونده را پای گیرنده‌ها کشانده است. برنامه‌هایی که نسبت به دوره‌های گذشته، کارشناسی‌تر و متنوع‌تر برگزار شد و البته جذابیت‌های بیشتری برای مخاطبان همراه داشت. برنامه‌هایی که با توزیع مناسب در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی، نظر مخاطبان سنین مختلف را جلب کرد؛ در حالی که تداخل مسابقات جام جهانی با ماه مبارک رمضان و برنامه‌های ویژه و مناسبتی این ماه، ترافیک سنگینی را در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به وجود آورد. در ضمن گاهی و به صورت مقطعی پخش بازی‌های لیگ جهانی والیبال نیز این فشردگی را به اوج خودش می‌رساند، اما برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده و تنوع برنامه‌های ورزشی ویژه جام جهانی باعث شد مخاطبان فوتبال، نه‌تنها تماشای بازی‌های جام جهانی را از دست ندهند، بلکه به دیگر برنامه‌های مناسبتی هم برسند. پخش برنامه‌های کارشناسی نیز خوراک خوبی را به مخاطبان خودش داد و اطلاعات فنی و آماری اهالی فوتبال را به صورت چشمگیری افزایش داد.

بقیه در ادامه مطلب.....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 19:8 | نویسنده : حسین سلمانی |

به گزارش جام جم ورزشی در حالی که کارلوس کروش برای تماشای دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام جهانی به برزیل سفر کرده بود اما در میان تصاویر رسانه‌های جهان از حضور چهره‌های معتبر فوتبال دنیا در حاشیه جام جهانی هیچ گاهی تصویری از این مربی دیده نشد.

دلیل این موضوع هم این است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مشکلات شخصی ناچار شد به سرعت از برزیل به امارات بازگشته و مشغول کارهای شخصی خود در دبی شود. این در حالی بود که برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره مذاکرات رؤسای فدراسیون‌های آفریقای جنوبی، الجزایر و نیجریه با این مربی را منتشر کرده بودند.

با این حال مشغله کاری کروش را به دبی کشاند و این مربی حتی شانس تماشای دیدار فینال جام جهانی 2014 میان آلمان و آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا را از دست داد و این دیدار را از تلویزیون تماشا کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال چهارشنبه 25 تیر برای ادامه مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال به ایران بازخواهد گشت و رئیس فدراسیون فوتبال وعده داده که به احتمال زیاد تا روز پنجشنبه 26 تیر تمدید قرارداد این مربی نهایی خواهد شد.

کروش پنجشنبه در حالی بر سر میز مذاکره خواهد نشست که برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها توافقی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی نداشته است. 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 19:3 | نویسنده : حسین سلمانی |

به محض به صدا درآمدن سوت پایان دیدار آلمان و آرژانتین و قهرمانی ژرمن ها در جام بیستم همسران بازیکنان آلمان به وسط زمین مسابقه ریختند.

 به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پس از اینکه مدال های خود را به مناسبت قهرمانی در جام جهانی تحویل گرفتند آن را بر گردن همسران ونامزدهای خود انداختند. همسران این بازیکنان البته همگی با هم عکس یادگاری هم گرفتند.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 19:2 | نویسنده : حسین سلمانی |

رييس فدراسيون فوتبال گفت: به احتمال زياد روز پنج‌شنبه با کي‌روش قرارداد نهايي را مي‌بنديم.

علي کفاشيان در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طرفين با هم مشکلي ندارند و براي مبلغ دستمزد کي‌روش به تفاهم رسيده‌ايم.

وي ادامه داد: در قرار داد جديد شرط حضور يک مربي ايراني را حتما داريم، در ضمن تعداد دستياران خارجي کي روش را کم کرده‌ايم. 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 18:58 | نویسنده : حسین سلمانی |

ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن جام انتخاب شد و توپ طلاي جام را کسب کرد. 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 18:57 | نویسنده : حسین سلمانی |

شش بازيکن از تيم قهرمان جام جهاني در تيم منتخب قرار گرفتند.

 

تيم ملي آلمان با گل دقيقه 113 ماريو گوتسه 22 ساله توانست آرژانتين را شکست دهد و به عنوان قهرماني برسد.

فيفا تيم منتخب جام جهاني را اعلام کرد که به شرح زير است:

دروازه‌بان: مانوئل نوير (آلمان)

مدافعان:‌ داويد لوئيز (برزيل)، مارکوس روخو (آرژانتين)، متس هوملس (آلمان)، فيليپ لام (آلمان)

هافبک‌ها: باستين شواين اشتايگر (آلمان)، توني کروس (آلمان)، خامس رودريگز (کلمبيا)

مهاجمان:‌ آرين روبن (هلند)، توماس مولر (آلمان)، ليونل مسي (آرژانتين)


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 18:53 | نویسنده : حسین سلمانی |

چهره سرشناس فوتبال آلمان اعتقاد دارد ژرمن‌ها در حال حاضر صاحب نسل فوق‌العاده‌ و منحصربه فرد از فوتباليست‌هاي خود هستند.

يوپ هاينکس، سرمربي پيشين تيم فوتبال بايرن‌مونيخ در خصوص قهرماني ژرمن‌ها در جام جهاني 2014 برزيل به نشريه «کيکر» آلمان گفت: آلمان بهترين تيم در جام جهاني برزيل بود. آنها تيمي سازمان‌يافته بودند که با زبان بدن خيلي خوب و با روحيه تيمي تأثيرگذار روي‌هم رفته عملکرد بي‌نقصي را به نمايش گذاشتند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: آلمان در حال حاضر واقعاً صاحب نسل فوق‌العاده‌اي از فوتباليست‌هاست که در نوع خود منحصربه فرد هستند. آنها سفيران فوق‌العاده‌اي براي کشور آلمان در برزيل بودند.

هاينکس در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردي آلمان در اين تورنمنت از خود به نمايش گذاشت بيشتر بازيکنان اين تيم چند سال ديگر مي‌توانند به تيم آلمان کمک کنند. با بازگشت ايلکاي گوندوگان، مارکو رويس و ماريو گومز و اضافه شدن جواناني همچون دروم گينتر اين تيم تقويت خواهد شد.

هاينکس فصل 13-2012 باواريايي‌ها را به سه‌گانه قهرماني آلمان و اروپا رساند و نام خود را جاوانه کرد. او يکي از محبوب‌ترين چهره‌ها نزد هواداران بايرن‌مونيخ و فوتبال‌دوستان آلماني به شمار مي‌رود. 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 18:52 | نویسنده : حسین سلمانی |

تيم ملي فوتبال آلمان پس از 24 سال قهرمان جام جهاني شد.

 

تيم‌هاي ملي آرژانتين و آلمان از ساعت 23:30 يکشنبه شب در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا فينال جام جهاني 2014 را برگزار کنند. اين ديدار در پايان 90 دقيقه بدون گل به پايان رسيد و ماريو گوتسه با گلي که در دقيقه 113 به ثمر رساند باعث شد آلمان يک بر صفر پيروز شود و چهارمين ستاره روي پيراهن آلمان نقش ببندد.

ژرمن‌ها مانند بازي‌هاي قبلي خود با برنامه کار را آغاز کردند و آرژانتيني‌ها هم با حوصله کار را دنبال مي‌کردند و بيشتر سعي داشتند از ضد حمله استفاده کنند.

در دقيقه 21 ايگواين روي اشتباه کروس در دادن پاس رو به عقب صاحب توپ شد و در حالي که با نوير تک به تک بود توپ را به بيرون زد.

پس از اين صحنه کمي بازي با سرعت بيشتري دنبال شد. آلمان به دنبال حمله بود و آرژانتين در انديشه ضد حملات و استفاده از سرعت بازيکناني مانند مسي.

از اتفاقات جالب بازي در دقيقه 30 رخ داد که ايگواين توانست دروازه آلمان را باز کند. در حالي که داور اين گل را آفسايد اعلام کرده بود بازيکن آرژانتين که متوجه اين موضوع نشده بود همچنان به شادي زايد الوصف خود ادامه مي‌داد.

ادامه مطلب را بخوانید.....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 18:46 | نویسنده : حسین سلمانی |

 آرین روبن به عنوان بهترین بازیکن دیدار رده‌بندی جام جهانی انتخاب شد.

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی هلند با برتری 3 بر صفر برابر برزیل به عنوان سومی جام بیستم دست یافت.

آرین روبن پس از پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. او در این دیدار موفق شد یک پنالتی برای تیمش در دقیقه 2 بگیرد. روبن 42 پاس در این مسابقه داد و یک شوت نیز به سمت دروازه زد.

 

 

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 10:22 | نویسنده : حسین سلمانی |

سرمربی هلند عنوان کرد میانگین گل‌های تیمش نشان می‌دهد، در این رقابت‌ها عملکرد شایسته‌ای داشت. او همچنین عنوان کرد برزیلی‌ها همیشه با هلندی‌ها رابطه خوبی داشتند و با آنها دوستانه برخورد کرده‌اند.

به گزارش جام جم ورزشی، هلند موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر برزیل به عنوان سومی جام جهانی دست یابد. این بازی آخرین حضور لوئیس فان‌خال روی نیمکت هلند بود. او از فصل جدید هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد داشت.

لوئیس فان خال پس از پایان بازی با برزیل در نشست خبری خود گفت: اول از همه از بازیکنان هلند تشکر می‌کنم. از همه 23 بازیکنی که در این جام به میدان رفتند. تاکید می‌کنم که این بهترین گروهی بود که من با آن‌ها در دوران مربی‌گری‌ام کار کردم. ما امسال تیم شایسته‌ای در جام جهانی داشتیم و میانگین بیش از 2 گل در هر مسابقه به ثمر رساندیم و تنها 4 بار دروازه‌مان باز شد. این نشان از قدرت و صلابت تیم ما داشت که به نظرم شایسته حضور در دیدار نهایی جام بود.

فان خال درباره برتری برابر برزیل در دیدار رده‌بندی گفت: برزیلی‌ها همیشه با ما رابطه دوستانه‌ای داشته‌اند و مهمان‌نواز بوده‌اند و هر وقت که با آن‌ها روبه‌رو شدیم، احساس خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی هلند درباره دیدار رده‌بندی جام گفت: فکر می‌کنم فیفا نباید دیدار رده‌بندی را برگزار کند. چطور می‌توان تیمی که سه روز پیش در دیدار حساس نیمه نهایی شکست خورده را برای این دیدار آماده کرد؟ به نظر من دیدار رده‌بندی فایده‌ای ندارد و نباید برگزار شود.

 

فان خال همچنین گفت: از همان ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی به بازی هم بهتر شدیم. درست است که به هدفم نرسیدم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در دقیقه 90 تصمیم گرفتم که دروازه‌بان سومم را نیز به میدان بفرستم تا همه بازیکنانم در جام جهانی بازی کرده باشند. بار دیگر از همه‌شان تشکر می‌کنم.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 10:19 | نویسنده : حسین سلمانی |

 سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد استعفایش را به رییس آینده فدراسیون فوتبال این کشور خواهد داد تا او درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

ه گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر هلند شکست خورد تا عنوان چهارمی جام بیستم را کسب کند. لوئیز فلیپه اسکولاری در نشست خبری خود پس از پایان این مسابقه درباره آینده‌اش در تیم ملی برزیل گفت: من استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل تحویل خواهم داد. آن‌ها باید درباره من تصمیم بگیرند. تنها رییس فدراسیون است که می‌تواند آنچه رخ داده را مورد بررسی قرار دهد و درباره ماندن یا رفتنم از تیم ملی برزیل تصمیم بگیرد.

لوئیس فلیپه اسکولاری در جام جهانی 2002 با برزیل به عنوان قهرمانی رسید. در جام جهانی 2006 به همراه پرتغال جایگاه چهارم را کسب کرد و در جام جهانی برزیل همراه برزیل به عنوان چهارمی رسید. سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:‌ در سه جام جهانی که هدایت تیم‌هایم را بر عهده داشتم، حداقل به نیمه نهایی رسیدم. نتیجه بدی نمی‌تواند باشد. هیچ حسرتی در زندگی‌ام نداشتم. فوتبال بازی‌ای است که با یک مسابقه همه چیز را تغییر می‌دهد، پس زیاد نمی‌شود روی آن حساب کرد. برای مثال بازی با آلمان را در نظر بگیرید که شکست 7 بر یک برابر این تیم سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ما بود اما چرا این قدر بدبینانه به قضیه نگاه می‌کنید؟ کمی مثبت‌اندیش باشید.

او ادامه داد: ما در جام جهانی 2006 و 2010 نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم اما در این جام توانستیم به جمع چهار تیم پایانی مسابقه‌ها راه یابیم. علاوه بر آن من در 18 ماهی که سرمربی برزیل بودم توانستم جام کنفدراسیون‌ها را نیز کسب کنم. فکر نمی‌کنم برزیل به دلیل ضعف بازیکن یا مربی در جام جهانی نتیجه خوبی نگرفت. برزیل سال‌هاست که نسبت به قبل افت کرده و دیگر قدرت نخست فوتبال جهان نیست. این موضوع به من و بازیکنانم ربطی ندارد اما تلاش می‌کنیم که فاصله‌مان را با فوتبال روز دنیا کم کنیم و در ادامه به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم.

 

اسکولاری در پایان درباره ارزیابی‌اش از جام جهانی گفت: فکر می‌کنم بهترین جام جهانی تاریخ بود، البته نه برای برزیل. ما در دو بازی آخر کم آوردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. در ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی‌های بدی هم نکردیم. فکر می‌کنم بازیکنانم در این دیدار خوب بودند اما متاسفانه نتوانستیم به این هدف برسیم.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 10:9 | نویسنده : حسین سلمانی |

 یکی از خاطره‌انگیزترین دوره‌های جام‌جهانی بدون شک دوره سیزدهم بود که با وجود یک هنرمند قهار به نام دیگو آرماندو مارادونا درون مستطیل سبز بسیاری از مردم را با دو گل معروف خود بیش از پیش شیفته دنیای توپ گرد کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، جدا از قهرمانی آرژانتین اگر بگوییم مارادونا یک تنه موجب این قهرمانی شد اغراق نکرده‌ایم و از ناکامی مجدد پلاتینی و فرانسه در رسیدن به فینال و نیز حذف غم‌انگیز برزیل در این جام نیز باید یاد کنیم.

ابتدا قرار بود این رقابت‌ها به میزبانی کلمبیا برگزار شود، ولی در نهایت میزبانی این رقابت‌ها به مکزیک سپرده شد. باوجود گرمای شدید موجود بیشتر دیدارها در وسط روز و زیر آفتاب داغ مکزیک برگزار می‌شد. مکزیک در آن زمان نخستین کشور جهان بود که دو بار میزبانی بازی‌های جام‌جهانی را به عهده داشت.

 

پیش از کلید خوردن این جام، زلزله مهیب مکزیک ویرانی عجیب و تاریخی را در این کشور بخصوص در شهر مکزیکوسیتی به بار آورد، اما مردم مکزیک از حکام خود خواستند تحت هر شرایطی این تورنمنت برگزار شود تا دنیا گل معروف به «دست خدا» را در این جام ببیند.

بقیه در ادامه مطلب .....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 10:6 | نویسنده : حسین سلمانی |

 تیم ملی هلند با شکست سنگین برزیل در دیدار رده بندی به عنوان سومی بیستمین دوره جام جهانی 2014 رسید.

 
 
 

به گزارش جام جم ورزشی، هلند و برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم رفتند که شاگردان لوئیس فان خال موفق شدند با برتری 3 بر صفر عنوان سومی این جام را از آن خود کنند.

هلند در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 3 با ضربه روبین فان پرسی از روی نقطه پنالتی به گل برسد. لاله‌های نارنجی در دقیقه 17 موفق شدند با ضربه دلی بلیند گل دوم‌شان را نیز به ثمر برسانند. شاگردان اسکولاری در ادامه هرچقدر حمله کردند نتوانستند راه دروازه هلند را پیدا کنند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر هلند به پایان برسد.

برزیل در نیمه دوم توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفت اما باز هم در گل زدن ناکام ماند تا برزیل در شبی که نیمار را روی نیمکت ذخیره‌ها داشت برابر هلند نیز 3 بر صفر شکست بخورد و در حالی که مدعی نخست جام جهانی بود، در رده چهارم قرار بگیرد. وینالدم زننده گل سوم هلند در دقیقه 90 بازی بود.

دیدار نهایی جام‌جهانی امشب بین آلمان و آرژانتین در ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 10:1 | نویسنده : حسین سلمانی |

 مدیر شبکه تماشا که مسئولیت راه‌اندازی شبکه «اچ‌دی» را عهده‌دار است، اعلام کرد: شبکه اچ‌دی بعد از مسابقات جام‌جهانی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ ضمن اینکه این شبکه به‌زودی رسما افتتاح می‌شود.

 
 
IRIB HD TEST
کامبیز اخوان صفا در این زمینه توضیح داد: شبکه اچ‌دی قرار است شبکه ادامه‌داری باشد و با پایان مسابقات جام‌جهانی تعطیل نخواهد شد. در حال حاضر هم به بینندگان فراخوان داده می‌شود که بگویند چه برنامه‌هایی را مدنظرشان دارند که می‌خواهند از این شبکه با کیفیت اچ‌دی پخش شود.
بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.....

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 9:54 | نویسنده : حسین سلمانی |

 عادل فردوسی‌پور اظهار امیدواری کرد برای جام جهانی آینده شرایطی فراهم شود تا خانواده‌ها در کنار هم بازی‌ها را تماشا کنند.

 
 
به گزارش سایت ایسنا،بحث نمایش «مسابقات فوتبال» در سینماها، بخشی از موضوع برنامه شب گذشته «2014» بود که فردوسی‌پور - تهیه‌کننده و مجری این برنامه - با اظهار تاسف از اینکه در این دوره چنین امکانی فراهم نشد‌، گفت: سینما می‌توانست بستری را فراهم کند تا خانواده‌ها در کنار هم تماشاگر مسابقات فوتبال باشند.

رضا جاودانی، دیگر مجری این برنامه هم با اشاره به همزمانی این دوره از مسابقات با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در این ایام شب زنده‌دار هستند و بعضی از بازی‌ها تا نزیکی سحر ادامه داشت، زمان مناسبی بود تا خانواده‌ها از فضای دیدن مسابقات در کنار هم استفاده می‌کردند.

محمدرضا صدر که به عنوان کارشناس در این برنامه حاضر بود، شرایط دیدن مسابقات در فضاهای عمومی را مناسب ندانست و گفت: ما فضاهای مناسبی در اختیار نداریم و نمی‌توان این موضوع را تنها در تهران و شمال شهر دید؛ ضمن اینکه ساعت مسابقات هم برای این کار مناسب نبود.

این در حالی است که صدر در دوره‌ای که مسابقات جام جهانی در پردیس‌های سینمایی پخش می‌شد با حضور در پردیس ملت در کنار خانواده‌اش ضمن استقبال از آن بر لزوم ادامه‌اش تاکید کرده بود.

در ادامه این برنامه بخش‌هایی از فیلمی درباره فیفا که توسط سیف‌الله صمدیان در اختیار فردوسی‌پور گذاشته شده بود‌، پخش شد و همچنین تصاویر مربوط به نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کن و حضور سپ بلاتر، رییس فیفا در این جشنواره و سخنان او درباره فیلم مورد نظر که بسیار آن را هیجان‌انگیز عنوان کرده بود،‌ به روی آنتن رفت.

بعد از پخش این فیلم صدر توضیحاتی را درباره آن مطرح کرد.

در این دوره از جام جهانی علیرغم علاقه سینماداران به نمایش مسابقات فوتبال در سینماها، اجرای این طرح مورد موافقت نیروی انتظامی قرار نگرفت. 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 10:8 | نویسنده : حسین سلمانی |

 تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۲ بر صفر مقابل بورسااسپور ترکیه تن به شکست داد.

به گزارش جام جم ورزشی، تیم فوتبال استقلال که در نیمه اول دیدار دوستانه مقابل بورسااسپور با تساوی بدون گل رسیده بود در پایان نتیجه را 2 بر صفر به حریف ترکیه‌ای واگذار کرد.

یکی از گل‌های حریف ترکیه‌‌ای از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که کادر فنی استقلال به این خطای پنالتی معترض بود.

سنول گونش سرمربی ترکیه‌ای در نیمه دوم بازیکنان اصلی خود را به زمین فرستاد و تیمش را برای دیدار لیگ اروپا مقابل حریف گرجستانی محک زد.

آبی‌پوشان یک دیدار تدارکاتی دیگر در ترکیه برگزار خواهند کرد.

 

 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 10:6 | نویسنده : حسین سلمانی |

 ژوزه مورینیو با تمجید از آرین روبن، او را ستاره جام جهانی معرفی کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، آلمان و آرژانتین یکشنبه شب برگزار کننده دیدار فینال بیستمین دوره جام جهانی خواهند بود و پس از این دیدار یک ماه جشن فوتبال در برزیل به پایان می‌رسد.

مورینیو درباره برترین بازیکن جام بیستم گفت: از نظر من روبن بهترین بازیکن جام جهانی بوده است. او از روز اول مسابقات در بالاترین سطح و بدون هیچ نوسانی به میدان رفت و تا آخرین لحظه هر مسابقه تلاش کرد.

سرمربی چلسی درباره مسی نیز گفت: او بازیکن خارق العاده‌ای است و برای این که اثبات کند بازیکن خارق العاده‌ای در تاریخ فوتبال است به عنوان قهرمانی جام جهانی نیاز ندارد اما از نظر من او هنوز هم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نیست.

مورینیو درباره برترین دروازه‌بان جام نیز گفت: اگر مانوئل نویر در فینال هم همین طور بدون اشتباه بازی کند نویر بهترین دروازه‌بان جام بوده است.

 

کارشناس یاهو اسپورت درباره برترین بازیکن جوان نیز گفت: برای من پل پوگبا بهترین بازیکن جوان جام بود. او با وجود اینکه فرانسه به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا نکرد، عملکرد فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشت و نشان داد که در جام جهانی بعدی یکی از فوق ستاره‌های بزرگ جام می‌شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 10:4 | نویسنده : حسین سلمانی |

دو تيم آلمان و آرژانتين فينال بيستمين جام جهاني را يکشنبه شب در ورزشگاه «ماراکانا» برگزار خواهند کرد تا يک ماه جشنواره فوتبال در برزيل به پايان برسد.

 

آرژانتين و آلمان يکشنبه شب فينال جام جهاني را در ورزشگاه "ماراکانا" از ساعت 23:30 به وقت ايران برگزار مي‌کنند. اين ديدار را مي‌توان به "لحظه حقيقت" تشبيه کرد. اين بازي بسيار بيش از آنچه درون مستطيل سبز رخ مي‌دهد بزرگ‌تر است و نتيجه‌ آن براي هميشه به تاريخ مي‌پيوندد.

اين ديدار باعث مي‌شود تا ديدگاه‌ مردم جهان نسبت به دو کشور تغيير کند و بهترين فرصت است که آلمان و آرژانتين خودشان را در عرصه جهاني از دريچه فوتبال نشان دهند. اين‌ها کليشه نيست. آلمان در سال‌هاي گذشته در جامعه اروپايي کشوري مدرن و پيشرفته بوده است. اما آنها از آينده خود اطلاعي ندارند. مردم آلمان نمي‌دانند آلمان، قدرت قديمي جهان در آينده‌اي نزديک چه وضعيتي خواهد داشت. اما شايد نتيجه‌ ديدار يکشنبه شب پاسخ اين سوال را بدهد.

ادامه مطلب را حتما بخوانید...


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:55 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

کميته برگزاري مسابقات جام جهاني 2014 اسامي 3 نامزد نهايي کسب دستکش طلايي با همان برترين دروازه بان جام جهاني 2014 برزيل را اعلام کرد.

 بر همين اساس نامزد هاي بهترين دروازه بان جام جهاني 2014 برزيل به شرح زير است:

سرجيو رومرو (آرژانتين)

مانوئل نوير (آلمان)

کيلور ناواس (کاستاريکا)


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:49 | نویسنده : حسین سلمانی |

کميته برگزاري رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل، اسامي نامزد هاي برترين بازيکن جوان اين رقابت ها را اعلام کرد.

 

 کميته برگزاري رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل، اسامي نامزد هاي برترين بازيکن جوان اين رقابت ها را اعلام کرد که بر همين اساس شاگردان ديديه دشان در تبم ملي فرانسه بيشترين سهميه را در بين نامزدهاي اين جايزه در اختيار دارند.

اسامي نامزد هاي بهترين بازيکن جوان جام جهاني 2014 برزيل:

پل پوگبا (فرانسه)

رافائل واران (فرانسه)

ممفيس ديپاي (هلند


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:43 | نویسنده : حسین سلمانی |

سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين پس از رقابت‌هاي جام‌جهاني از سمت خود کناره‌گيري خواهد کرد

مدير برنامه‌هاي الخاندرو سابيا مدعي شد که وي پس از پايان رقابت‌هاي جام‌جهاني از سمت خود کناره‌گيري خواهد کرد. 

سرمربي 59 ساله در سال 2011 هدايت اين تيم را در دست گرفت و در خانه رقيب ديرينه‌اش برزيل، توانست شاگردانش را به فينال جام‌جهاني برساند. آرژانتين با سه پيروزي در مرحله گروهي به دور بعدي صعود کرد و توانست به ترتيب در مرحله يک‌هشتم و يک‌چهارم نهايي سوئيس و بلژيک را شکست دهد.

آلبي سلسته پس از تساوي بدون گل مقابل هلند در ديدار نيمه‌نهايي، موفق شد در ضربات پنالتي اين تيم را شکست دهد و راهي فينال شود. لوپز اعلام کرد که نتيجه ديدار فينال مقابل آلمان هر چه که باشد، سابيا پس از آن از سمت خود کناره‌گيري خواهد کرد.

وي در اين باره اظهار داشت: هر اتفاقي که بيفتد، الخاندرو سابيا به کارش در اين تيم ادامه نخواهد داد. وي تمام زندگيش را براي رسيدن به اين موفقيت روياپردازي کرده است.

مدير برنامه‌هاي سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين ادامه داد: سابيا هرچه در توان داشت در اختيار تيم ملي قرار داد و اکنون زمان آن است که اين مسئوليت را به فرد ديگري بسپارد.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:41 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

عملکرد خوب بازيکنان دورگه و دو مليتي براي فوتبال ايران مخصوصا در جام جهاني باعث شده تا مسئولان فدراسيون فوتبال باز هم به دنبال شناخت نخبه‌هاي خوب کشورمان در سراسر جهان باشند.

از همين رو جالب است بدانيد طبق آخرين صحبت کفاشيان و کي‌روش قرار است بازيکنان دورگه و دو مليتي در حد دژاگه و قوچان‌نژاد باز هم در سطح جهان شناسايي و در صورت اينکه بتوانند خواسته‌هاي سرمربي تيم ملي را برآورده کنند، آنها به تيم ملي دعوت شوند.

اين تصميم طبق آخرين صحبت کفاشيان و کي‌روش مصوب شده و سرمربي تيم ملي در حال رايزني‌هاي لازم است.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:39 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

لحظاتي قبل فدراسيون جهاني فوتبال، فيفا در بيانيه اي تيم داوري ديدار فينال را ميان آرژانتين و آلمان را مشخص و اعلام کرد.

داور ايتاليايي، نيکولا ريتزولي به عنوان قاضي جدال حساس آلمان - آرژانتين در فينال جام جهاني 2014 برزيل، انتخاب شد. جيم بويکه رياست کميته داوران فيفا گفت: "ما بهترين داوران را براي بهترين بازي ها انتخاب کرديم و تيم ايتاليايي قاضي جدال فينال خواهند بود."


ريتزولي سومين داور ايتاليايي است که قضاوت فينال جام جهاني را برعهده مي‌دهد. پيش از اين داوران ايتاليايي، سرخيو گونلا در سال 1978 و کولينا در سال 2002، فينال هاي جام جهاني را سوت زده بودند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:38 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

 آرین روبن در مصاحبه با کیکر اعلام کرد که آلمان قهرمان جام جهانی می شود.

به گزارش بیست چهارده، هافبک تیم ملی هلند در مصاحبه با نشریه آلمانی گفت:" هیچ تردیدی ندارم که آلمان قهرمان جام جهانی می شود. آرژانتین هیچ شانسی برای پیروزی ندارد."

 

بازیکن بایرن مونیخ در  مورد حذف نارنجی پوشان اظهار داشت:" پنالتی ها ارتباطی به شرایط بازی ندارند. این اتفاق در بازی با کاستاریکا هم مشخص شد. آن شب در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم اما در مقابل آرژانتین شانس نداشتیم. ناراحت هستم اما به این تیم افتخار می کنم."


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 5:11 | نویسنده : حسین سلمانی |

 حضور حداقل ده رئیس دولت در فینال روز یکشنبه قطعی شده است.

به گزارش بیست چهارده، حداقل ده رئیس دولت از کشورهای مختلف جهان خود را به بازی یکشنبه در استادیوم ماراکانا در فینال جام جهانی میان آرژانتین و آلمان خواهند رساند.

جدا از دیلما روسف ، رئیس جمهور برزیل که جام را به کاپیتان تیم قهرمان اهدا خواهد کرد، حضور روسای دولت کشورهای برزیل ، روسیه ، هند، چین ، آفریقای جنوبی قطعی شده است. پوتین ، رئیس جمهور روسیه خود را برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده می کند. زوما ، رئیس جمهور آفریقای جنوبی نیز چهار سال پیش در مراسم اهدای جام در کشورش حضور داشت.

آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان  اعلام کرده است که برای حمایت از شاگردان یواخیم لوو راهی برزیل می شود. کریستینا فرناندز ، رئیس جمهور آرژانتین فعلا خبر قطعی از حضور خود اعلام نکرده است.

 

حضور رئیس جمهور کشورهای مجارستان، کنگو، هائیتی ، جمهوری دموکراتیک کنگو نیز تائید  شده است. به احتمال فراوان رئیس دولت های گابون، ترینیداد و توباگو، گینه استوایی و فنلاند نیز خود را به برزیل خواهند رساند.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 5:5 | نویسنده : حسین سلمانی |

 تیم فوتبال آلمان در نیمه نهایی رقابتهای جام جهانی با نتیجه ۷ بر یک مقابل برزیل به برتری رسید. آلمانی‎ها در ۳۰ دقیقه نخست بازی موفق شدند پنج بار دروازه برزیل را باز کنند و در نیمه دوم، بازی احتیاط آمیزی پیشه کردند و بیشتر، بازی را مدیریت کردند.

به گزارش بیست چهارده، به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه آلمانی‌ها در بین دو نیمه دستور گرفته بودند تا کاری نکنند که به تحقیر برزیلی‎ها منجر شود.

"اولیور بیرهوف"، مدیر تیم فوتبال آلمان، در گفتگو با شبکه آلمانی ARD اظهار داشت: این نتیجه دست کم به نوعی برای برزیلی‌ها تحقیرآمیز بود. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که به حریف احترام بگذارند و برزیلی‌ها را تحقیر نکنند. به آنها گفتیم فقط بازی را جدی بگیرند -- و بازیکنان ما این کار را انجام دادند. آنها این موضوع را بی آنکه دلیلی از ما بخواهند پذیرفتند. بعضی از آنها همدیگر را می‎شناسند. بعضی‌ها هم‌تیمی هستند. ما خودمان چنین وضعیتی را در سال ۲۰۰۶ و زمانی که میزبان بودیم تجربه کرده‌ایم. شما می‌توانستید همین فشار را بر روی برزیلی‌ها مشاهده کنید.

این بزرگ‌ترین پیروزی آلمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام جهانی بود. این پیروزی می‌توانست سنگین تر هم باشد اگر مسوت اوزیل موقعیت تک به تک خود را به گل تبدیل و بازی را ۸ بر صفر می‎کرد. کمی بعد اسکار یکی از گل‌های خورده برزیل را جبران کرد.

"مت هوملس"، مدافع میانی آلمان، گفت: من دلم برای برزیلی‌ها نمی‌سوزد اما شرایطشان را درک می‌کنم. شما یک چنین بازی‎ای را با هیچ تیمی نمی‌خواهید. برای همین است که ما با جدیت به بازی خود ادامه دادیم و آنها را تمسخر نکردیم. این بدین معنی نیست که می‎خواستیم با هر ترفندی آنها را تحقیر نکنیم. می‎خواستیم احترام خود را نشان دهیم زیرا این وضعیت می‎توانست در خصوص خود ما رخ دهد.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 5:2 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا برای حمایت از مسی در فینال جام جهانی راهی برزیل می شود.

به گزارش بیست چهارده، بارتومئو به همراه زوبیزارتا، مدیر ورزشی بارسلونا راهی برزیل می شود تا از مسی و ماسکرانو، دو بازیکن  آرژانتینی بارسلونا در فینال ماراکانا در بازی آلبی سیلسته مقابل آلمان حمایت کند.

مسی تا کنون چهار گل در جام جهانی به ثمر رسانده است و ماسکرانو نیز یکی از بنیان های تیم سابیا در مسیر رسیدن به فینال بوده است.

کارلس پویول ، کاپیتان سابق بارسلونا هم بنا بر اعلام فیفا در مراسم اهدای جام حضور پیدا خواهد کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 5:1 | نویسنده : حسین سلمانی |

 به گزارش بیست چهارده، آرسنال از سه پیراهن خود در فصل اینده رونمایی کرد. پیراهن اول به رنگ قرمز با آستین سفید و پیراهن دوم و سوم با رنگ های آبی و زرد هستند.

میکل آرتتا، هافبک آرسنال در این باره گفت:" پیراهن های جدید حقیقتا بازیکنان را تحت تاثیر قرار دادند.آرسنال یک باشگاه فوق العاده است و طراحی این پیراهن ها بهترین راه برای درک آن است. این یک شروع بی نظیر برای فصل جدید است. تشنه پیشرفت و کسب موفقیت هستیم."

آرسنال پیراهن دوم خود با رنگ های آبی روشن و تیره را در بازیهای خارج از خانه در جام باشگاه های اروپا و جام حذفی به تن خواهد کرد. پیراهن سوم آرسنال به رنگ های زرد و آبی نیز یادآور قهرمانی های آرسنال در جام جذفی انگلیس در سالهای ۱۹۷۱ و ۱۹۷۹ است.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 4:52 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

ه گزارش جام جم ورزشی، مهاجم افسانه‌ای لاتسیو و تیم آلمان با به ثمر رساندن یک گل دیگر به بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی تبدیل شد. مصاحبه او را با کوریره دلاسرا می‌خوانید.

باورکردنی بود هفت گل بزنی؟

باورم نمی‌شود. راستش برای پیروزی در این مسابقه آمده بودیم، اما اصلا در خواب هم نمی‌دیدم که بتوانیم با چنین نتیجه‌ای برزیل بزرگ را شکست دهیم. آن چند دقیقه نیمه نخست عجیب بود. در همان زمان موفق شدیم برزیل را از پای درآوریم.

سرانجام موفق شدی رکورد رونالدو را بشکنی. چه نظری در این خصوص داری؟

وقتی چنین رکوردی می‌زنید و در جام‌جهانی به چنین دستاورد فردی‌ای می‌رسید، در پوست خود نمی‌گنجید. پشت سر گذاشتن بازیکن بزرگی مانند رونالدو در جام‌جهانی اتفاقی است که نمی‌توانید بسادگی از آن عبور کنید. مدت‌ها مردم از من سوال می‌کردند بالاخره در کدام بازی گل شانزدهم خود را به ثمر می‌رسانم. این‌که در برابر برزیل به چنین افتخاری رسیدم برای من ارزشمند است.

ضربه اولیه شما از سوی دروازبان برزیل مهار شد. کمی خوش اقبال نبودی؟

باید از توماس (مولر) تشکر کنم که چنین موقعیتی برایم ایجاد کرد. در طول این جام همه بازیکنان برای چنین شرایطی تلاش کردند. این احساس حتی قبل از جام نیز برایم ملموس بود. ثبت ١٦ گل در چهار جام‌جهانی، کاری است که نمی‌توانید به تنهایی انجام دهید.

بعد از نیمه اول که چنین نتیجه‌ای رقم خورد و همچنین رکورد جدیدی خلق کردید، در رختکن چه می‌گفتید؟

نمی‌دانستیم چه رخ داده. عجیب بود. برای خود ما هم باورکردنی نبود. این‌که در شش دقیقه چهار گل بزنیم، فراتر از حد تصورمان بود. حتی حالا که دارم با شما صحبت می‌کنم فکر می‌کنم خواب هستم.

واکنش مربی‌تان بعد از برد تاریخی چه بود؟

یواخیم ما را برای بازی نهایی آماده می‌کرد. گفت با این‌که این نتیجه تاریخی ثبت شده، ولی تا قهرمانی هنوز یک گام باقی مانده است. واقعا اگر قهرمان نشویم همه چیز خراب می‌شود.

مردم آلمان سر از پا نمی‌شناسند. آنها اکنون به این‌که تیمی افسانه‌ای دارند، افتخار می‌کنند.

این برد نتیجه اعتماد همیشگی مردم به ما بود. در طول سال‌های اخیر همیشه از این‌که به‌رغم بازی‌های زیبا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم مورد انتقاد قرار می‌گرفتیم، ولی نشان دادیم که هم می‌توانیم زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

بهترین بازیکن تیمتان چه کسی بود؟

نام بردن از یک بازیکن برای چنین شبی شاید درست نباشد، اما تونی (کروس) و سامی (خدیرا) در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. نمی‌توان از فیلیپ (لام) و باستیان (شواین اشتایگر) چشم‌پوشی کرد. کلا در بازی دیشب همه عالی ظاهر شدند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, | 13:5 | نویسنده : حسین سلمانی |

هافبک تیم ملی فوتبال هلند پس از از دست دادن ضربه پنالتی در دیدار مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی اعلام کرد که از ضربات پنالتی نفرت دارد.

به گزارش جام جم ورزشی، وسلی اشنایدر پس از اینکه ضربه پنالتی‌اش در جریان شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی توسط رومرو مهار شد، اعلام کرد: خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.

وی اظهار داشت: این شکست برای ما سخت است. شایسته چیزی فراتر از این بودیم. شاید باید زودتر از این‌ها گل برتری را می‌زدیم.

هافبک تیم ملی فوتبال هلند افزود: من فکر می‌کنم تنها یک تیم در این مسابقه می‌خواست بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و آن هم آرژانتین بود. این واقعا غم‌انگیز است اما فوتبال همین است.

ضربات پنالتی اشنایدر و ولار توسط رومرو در این مسابقه مهار شد و این بازیکن خاطرنشان کرد: باید بخشی از مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. گاهی کارها آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, | 12:58 | نویسنده : حسین سلمانی |

فينال جام جهاني 2014 برزيل بين آرژانتين و آلمان در حقيقت تکرار فينال 1990 ايتالياست که در آن ديدار آلمان پيروز شد و به مقام قهرماني رسيد.

پيروزي آرژانتين مقابل هلند در نيمه نهايي جام جهاني 2014 برزيل و راهيابي آلبي سلسته به فينال جام بيستم موجب شد تا فينال جام جهاني 1990 ايتاليا بار ديگر تکرار شود. حالا بايد ديد اين ديدار فرصتي براي انتقام گرفتن آرژانتين است يا ژرمن‌ها تراژدي ديگري براي نماينده قدرتمند آمرکاي جنوبي رقم خواهد زد؟

به نقل از تسنيم، آخرين فينالي که آلبي‌ سلسته در جام جهاني تجربه کرده، فينال سال 1990 بوده است. آرژانتيني که 4 سال قبل در مکزيک جام قهرماني را بالاي سر برده بود و مي‌خواست در ايتاليا هم قهرمان شود تا براي دومين بار پياپي به اين عنوان برسد، اين‌ بار حريف آلماني بود که با هدايت فرانتس بکن باوئر و با بازيکنان تاثيرگذاري مانند ماتئوس، برمه، مولر و ... قدرتمند ظاهر شد و در نهايت هم ماردونا و يارانش را شکست داد.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, | 12:55 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد.

 

تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد و به فينال رسيد.

بر خلاف بازي اول نيمه نهايي بين آلمان و برزيل که پرگل از آب درآمد، نيمه نخست اين ديدار آرام پيگيري شد و هر دو تيم سعي مي‌کردند با احتياط به دروازه حريف نزديک شوند. در ابتدا آرژانتين به دروازه هلند بيشتر نزديک مي‌شد اما هلندي‌ها هم بيکار نبودند و به دروازه حريف چشم داشتند. در پايان 45 اما دو تيم بدون زدن گل به رختکن رفتند.

در نيمه دوم هم دو تيم احتياط را در دستور کار خود قرار دادند و به همين دليل اين نيمه هم چندان جذاب نبود و به جز يکي دو فرصت روي دروازه‌ها اتفاق خاص ديگري رخ نداد تا بازي با تساوي بدون گل در وقت‌هاي قانوني، به وقت‌هاي اضافه کشيده شود.

در وقت‌هاي اضافه هم تلاش دو تيم راه به جايي نبرد و بازي در شرايطي به وقت پنالتي کشيده شد که فن خال سه تعويض خود را انجام داده بود و نتوانست بر خلاف ديدار برابر کاستاريکا تيم کرول، دروازه‌بان ذخيره‌اش را براي ضربات پنالتي وارد ميدان کند.

در ضربات پنالتي اين آرژانتين بود که با درخشش رومرو که دو پنالتي را گرفت با نتيجه 4 بر 2 به برتري رسيد تا يکشنبه آينده براي قهرماني با آلمان بجنگد. هم با برزيل ديدار رده بندي را برگزار خواهد کرد.

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, | 12:39 | نویسنده : حسین سلمانی |

 فدراسيون جهاني واليبال برنامه مرحله نهايي اين رقابت ها را که طي روز هاي 16 تا 20 جولاي(25 تا 29 تير) در فلورانس ايتاليا برگزار مي شود را اعلام کرد.

برنامه دور نهايي ليگ جهاني 2014 به شرح زير است:

چهارشنبه 25 تيرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلي) : ايران – روسيه

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلي) : ايتاليا - امريکا

پنجشنبه 26 تيرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلي) : برزيل – روسيه

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلي) : تيم قهرمان دسته دو – آمريکا

جمعه 27 تيرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلي): ايران – برزيل

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلي): ايتاليا – تيم قهرمان دسته دو

گروه بندي تيم ها در مرحله نهايي:

گروه يک: ايتاليا – امريکا – تيم قهرمان دسته دوم( يکي از تيمهاي بلژيک، فرانسه، استراليا يا هلند)

گروه دو: ايران – برزيل – روسيه

در پايان اين مرحله دو تيم برتر هر گروه به صورت ضربدري در مسابقه نيمه نهايي که روز شنبه 28 تيرماه بر گزار مي شود، با هم ديدار مي کنند و ديدار نهايي نيز روز يکشنبه 29 تير برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:37 | نویسنده : حسین سلمانی |

آرژانتين و هلند براي رسيدن به فينال جام جهاني مصاف سختي با يکديگر خواهند داشت.

بامداد پنجشنبه دومين بازي مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 برزيل ميان تيم‌هاي آرژانتين و هلند برگزار مي‌شود؛ ديداري که تقابل دو تن از بهترين دريبل‌ کننده‌هاي جام يعني ليونل مسي و آرين روبن است.

ادامه مطلب را حتما ببینید.......


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:34 | نویسنده : حسین سلمانی |

 به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی فوتبال برزیل در حالی دیدار نیمه نهایی خود مقابل آلمان را با نتیجه تحقیرآمیز 7 بر یک واگذار کرد که ارتش این کشور برای آشوب های ناشی از نارضایتی مردم کاملا به حالت آماده باش در آمد.

حجم این نارضایتی و آشوب ها به حدی بالاست که نیروهای نظامی این کشور از اواسط نیمه اول این بازی به سطح شهرهای برزیل رفته و در جای جای آن مستقر شدند.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:29 | نویسنده : حسین سلمانی |

 تونی کروز به عنوان بهترین بازیکن دیدار آلمان و برزیل انتخاب شد.

به گزارش جام جم ورزشی، آلمان موفق شد در یکی از باشکوه‌ترین روزهای تاریخ فوتبالش برزیل را با نتیجه پرگل 7 بر یک شکست دهد.

تونی کروز در نیمه نخست دو بار برای تیمش گلزنی کرد و توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن پس از پایان دیدار تیمش با برزیل، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

 

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:26 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

شکست عجیب برزیل مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برای خیلی از مردم سرزمین قهوه دردآور و غیرقابل هضم بود.

 
 

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی فوتبال برزیل جدال نیمه نهایی خود در جریان جام بیستم را با نتیجه غیرقابل باور 7 بر یک واگذار کرد تا دستش از جام قهرمانی در سرزمین خودش کوتاه بماند. اتفاقی که ضجه‌های مردم و مخصوصا این هوادار زن برزیلی را در پی داشت.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:25 | نویسنده : حسین سلمانی |

 

سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست برابر آلمان عنوان کرد، او مسئول این نتیجه است و باید سرزنش شود. اسکولاری همچنین عنوان کرد این تیم برای پیروزی در دیدار رده‌بندی تلاش خواهد کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی برزیل با نتیجه 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد تا با نتیجه‌ای تحقیرآمیز به دیدار رده‌بندی جام بیستم برود.

 

لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست سنگین تیمش برابر آلمان در نشست خبری خود حاضر شد و گفت: چه کسی مسئول این نتیجه سنگین است؟ این سوال همه شماست، درست است؟ من مسئولم، من. کسی که باید برای این شکست فاجعه‌بار مورد سرزنش واقع شود من هستم نه بازیکنان. تاکید می‌کنم خود من. همه ما اکنون غمگین هستیم و باید این شکست سنگین را باور کنیم اما کسی که ترکیب را انتخاب می‌کند و کسی که تاکتیک را برمی‌گزیند، من بودم. پس این من هستم که باید مورد سرزنش واقع شوم و نباید هیچ بازیکن برزیلی را برای این باخت سنگین مورد سرزنش قرار دهید.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 9:22 | نویسنده : حسین سلمانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سه صفر هشتاد